3 Ocak 2012 Salı

EN SON...

“En Son” furyasına bende katılayım istedim :) Ne kadar sıklıkta en son yaparım bilmiyorum.. İşte benim en sonlarım...


Ne okudum ; Öteki Kraliçe’yi okumaya çalışıyorum. Philippa Gregory’ni diğer kitapları kadar sürükleyici değilmiş. Bitmiyor..


Ne dinledim    ; Hayko Cepkin Özellikle Barış Manço güncellemesi çok şahane olmuş..


Ne İzledim      ; Two and a Half Men


Neye sevindim;Kendi tık rekorumu kırmama


Neye üzüldüm ; Toffifee bitmesine :(


Ne aldım ; Massimo Dutti’den lacivert triko


Ne almak istedim; Cholé canta... Ama fakat lakin fiyatı biraz pahalı kendisi 5 bin TL ye tekabül  ediyor.      
           

5 yorum:

  1. selam,
    sen son postlarına bayılıyorum...
    güzel yapmışsın bence hilalciğim.
    sevgiler.
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.. Çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. Beautiful!!!
    Maybe we can follow each other?
    You like art and fashion?

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil