14 Kasım 2011 Pazartesi

Son trendler yeni yeni kombinler..

Sizde durum nasıldır bilmem ama bende durum alışveriş yaparken almayı düşündüğüm kıyafeti gardobumdan bişeylele kombinleyebiliyorsam almayı yeğliyorum... Arada vurulup aldıklaımda oluyor tabi.. Genelde kombinlerime uygun parçalar tercih ediyorum..  Sizin için son zamanlarda nerede ne varmış buldum buluşturdum kombinledim.. Bir ışık yakar umarım..

 Bu kombinde davet havası oluşturayım dedim.. Çok abartmadan ayrıntılarla idialı olan iki parçayı bir araya getirdim...
Etek CH CAROLINA HERRERA
Üst  CH CAROLINA HERRERA
Çanta Jimmy Choo
Kolye LANVİN for H&M
Ayakkabı Topshop

Burda daha çok günlük, rahat şık şehrin ritmine uygun bir kombin oluşturdum.
Elbise Max Mara
Pantolon Samsoe
Ayakkabı Elie Saab
Çanta Mulbery
Kolye JC

Bunu orta yaş kombini olduğunu düşünüyorum:) 30 lar 40 lar

Şal; Barbara Munsel
Elbise Hoss
Pantolon Max Mara
Ayakkabı Read on Dead
Çanta Versace

 Rengarenk dinamik jimlastik ayrıntılar:)

Elbise Fifth
Eşarp Yealle
Ayakkabı Acne
Çanta Lonchamp


Sanırım bu benim tarzım!
Kazak S'hob
Etek Carin Wester
Çanta Pull and Bear
Kemer Nina
Ayakkabı CH CAROLINA HERRERA

3 yorum: